Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

IoannesBaptist

17. 6. 2009 18:35
Něco o muslimské pohostinnosti a přátelskosti

Dopis který zaslal turecký sultán Mehmed IV. rakouskému císaři Leopoldovi a polskému králi Janu III. Sobieskému předtím, než oblehl v roce 1683 Vídeň:

"My, Mehmed, z milosti Boha vládce všehomíra, přeslavný a všemocný císař Babylónie a Judeje, král všech králů pozemských i nebeských, nad jehož říší slunce nezapadá, nejvyšší vládce svaté Arábie a Mauretánie, urozený a slavně korunovaný král Jeruzaléma, vládce a pán hrobu ukřižovaného boha neznabohů, dáváme tobě, císaři římský, a tobě, králi polský, jakož i všem tvým přívržencům své nejsvětější slovo, že chystáme válečné tažení proti tvé maličké zemi a že  je povede s námi 13 králů a 1.300.000 válečníků lidu pěšího i jezdectva, a že vstoupíme na tvé územíčko s vojskem, o němž ty ani tvoji přívrženci nemáte nejmenší představu, a že budeš našemu ohni a meči vydán na milost a nemilost.

0 0
možnosti

IoannesBaptist

17. 6. 2009 18:36
Re: Něco o muslimské pohostinnosti a přátelskosti

Především ti přikazuji, abys nás očekával ve svém rezidenčním městě Vídni, kde ti usekneme hlavu, a rovněž tobě, králíčku polský. Nejdřív budete vystaveni těm nejstrašnějším mukám a nakonec té nejpotupnější smrti. Zmocníme se tvé malé říše a veškeré její obyvatelstvo smeteme z povrchu zemského. Tebe a krále polského necháme naživu tak dlouho, dokud se na vlastní oči nepřesvědčíte, že vše, co vyhlašujeme, také uskutečníme. A abyste nás měli v náležité úctě a vážnosti."

0 0
možnosti

Mira UL

17. 6. 2009 13:34
Nějak Vám uniká maličkost:

islámské země vyvážejí do ostatního světa svoji víru se vším všudy: nejen s pracovitostí, ale i s nadřazeností islámu nad ostatními vírami, s nadřazeností muže nad ženou, s nadřazeností práva islámského nad právem občanským, s mešitami ako územím nepodléhajícím zákonům hostitelské země, s imámy jako jedinou světskou autoritou. A jejich pracovitost je jen jedním z přikázání Koránu: splynout s domorodým obyvatelstvem až do okamžiku vyhlášení konečného zúčtování s křesťanskými bezvěrci, kteří budou s pomocí Alláhovou pobiti jako psi.

miroslav.vojta@volny.cz

0 0
možnosti

CarolusIV

17. 6. 2009 10:25
Nikdo nevnucuje muslimům náš způsob života !

My jen nechceme muslimy v Evropě !  Já taky se nestěhuju do Saudský Arabie a nechci tam stavět kostely ! Tak ať mi muslimové nelezou do Evropy !

0 0
možnosti

Jenda Citrón

17. 6. 2009 10:23
Souhlasím

s Vaším pohledem na věc. Přijde mi, že to vychází z určitý měšťansko-protestantský morálky, která sice preferuje píli a pracovitost, ale z lidí s odlišnými kulturními vzorci by si nejradši udělala otroky, kteří by měli držet hubu a dřít na jejich blahobyt.

To je ten typický příklad, udržovaného záhonku kytiček, kde ale černý člověk neznamená vůbec nic. Příkladem může být současné Holandsko, kde měl úspěch ten protiislámský fanatik. U nás tento postoj udržují v hojném počtu tzv. maloměšťáci, neboli burani, kteří se cítí být ohroženi, že krámky na tom jejich bolševicko-zaplivaném rynku vlastní Asiaté.

To však ještě neznamená, že souhlasím, aby třeba v Londýně vyrostla největší mešita na světě.

0 0
možnosti

crom

17. 6. 2009 12:00
Re: Souhlasím

Nikdo tu nepolemizuje nad různými formami skrytého či otevřeného rasizmu, i když je teď  už nějakou dobu moderní hledat ho za vším. Islám, kam se hlásí 90% imigrantů, ale představuje pro západní kulturu opravdovou hrozbu, ač o tom všichni ti zastánci politické korektnosti a multikulturalismu nechtějí ani slyšet.

0 0
možnosti

crom

17. 6. 2009 9:50
Naivita

Něco tak naivního jsem už dlouho nečetl. Přečtěte si někdy, jak se muslimští imigranti chovají například ve Švédsku, kde jim vycházejí všemožně vstříc a pak si rozmyslete v jaké kultuře chcete žít. Multikulti je totiž evidentně jízdenka do pekel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 127
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1279x
Caveat venditor (Prodávající by měl dát pozor. )
Odpovědnost za vlastnosti prodávaného zboží nese prodávající.
To platí nejen v ekonomii, ale i v politice.